شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۵:۰۳:۳۰

دریادار سیاری از سواحل مکران بازدید کرد

باشگاه خبری فراساحل: صبح امروز امیر دریادار سیاری از سواحل مکران و پایگاه دریایی پسابندر بازدید کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دکتر حبیب ا.. سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز از میزان آمادگی و توان رزمی پایگاه دریایی پسایندر و پروژه‌های در حال احداث این منطقه بازدید کرد.


دریادار سیاری در ادامه با فرماندهان منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش در خصوص توسعه سواحل مکران و اهمیت آن دیدار کرد و به سخنرانی پرداخت. دریادار سیاری با اشاره به لزوم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در اهمیت توسعه سواحل مکران گفت: فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی باید تمام تلاش خود را در توسعه این سواحل به کار گیرند چرا که نیروی دریایی ارتش به عنوان طلایه دار توسعه سواحل مکران معرفی شده است.


گفتنی است نیروی دریایی ارتش به عنوان علمدار توسعه سواحل مکران فعالیت‌های چشمگیری مانند راه سازی، پل‌سازی، آبرسانی و افزایش توان تولید برق و محرومیت زدایی در منطقه انجام داده است.



  کد خبر : 941
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :